ارسال پیام

ارسال پیام از طریق پیام رسان های تلگرام، واتساپ، سروش، روبیکا و ایتا

1968 309 920 98+

ایمیل

info@insurancengo.ir

insurancengo.ir@gmail.com

شماره تماس

021-88195904

منشور اخلاق حرفه ای اعضاء کانون

  1. ضمن پذیرش مواد اساسنامه و مقررات کانون متعهد می گردم کلیه خدمات و اطلاعاتی که از کارشناسان و اعضای کانون دریافت می نماییم صرفاً در جهت افزایش سطح دانش کاربردی و یا به منظور احقاق حقوق قانونی خود بکار گرفته و از هرگونه استفاده غیر اخلاقی و سوء علیه سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای اکیداً خودداری می نمایم.
  2. ضمن اطلاع کامل از غیر انتفاعی بودن فعالیت کانون نسبت به ارائه کمک های مشاوره ای رایگان به سایر اعضاء دریغ نخواهم ورزید و در صورت تقاضای سایر اعضاء جهت دریافت خدمات مشاوره تخصصی و خاص با رعایت کامل اصل حد اعلای حسن نیت در چارچوب پروانه حرفه ای و تخصصی خود اقدام خواهم نمود و ضمن بکارگیری دقت، مهارت و دانش حرفه ای فنی لازم در انجام امور مشاوره ای مورد تقاضای عضو صرفا در چارچوب پروانه تخصصی دارای اعتبار نسبت به ارائه خدمات مشاورای اقدام خواهم نمود.
  3. متعهد و مکلف می گردم در صورت پذیرش خدمات مشاوره ای تخصصی تحت هر عناوینی مورد تقاضای سایر اعضای کانون ، مراتب را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به اطلاع مسئولین کانون رسانده و ضمن ارائه قرارداد منعقده ،گزارش کامل و مرحله به مرحله انجام خدمات به عضو را به اطلاع کمیته های کانون برسانم.
  4.  با انجام رفتار شرافتمندانه، مسئولانه و توأم با امانت داری و رازداری، رعایت انصاف و حسن نیت کامل و منطبق با دانش حرفه ای در عرضه ارائه نظرات مشاوره ای بیمه ای به مسئولین و اعضاء کانون عمل خواهم نمود.
  5. پرهیز از اظهارات خلاف واقع، مبالغه آمیز یا گمراه کننده در خصوص موضوعات و مشاورای حرفه ای با سایر اعضاء و پرهیز از دادن وعده های خلاف واقع و مغایر با اصول و استانداردهای خدمات حرفه ای به اعضاء
  6. خودداری از سوء استفاده از اضطرار ، بی اطلاعی و یا کم اطلاعی اعضاء کانون و بیمه گزاران متقاضی خدمات مشاوره از قوانین، مقررات تعهدات بیمه ای و استانداردهای خدمات مشاوره ای و یا گرفتن هرگونه امتیاز یا حق الزحمه بیش از چارچوب های قانونی و عرف رایج از متقاضیان.
  7. می پذیرم در صورت اختلاف،اعتراض و شکایت هریک از اعضاء کانون و یا سایر اشخاص درخصوص نحوه فعالیت اینجانب در چارچوب عضویت ، موضوع از طریق هیئت مدیره کانون رسیدگی و نسبت به رأی صادره کانون درخصوص توقف فعالیت و همکاری با اعضاء ،لغو عضویت ویا اصلاح فرآیند مشاوره را پذیرفته و اقدام نمایم.
نوشتهٔ پیشین
بیمه گذار یا بیمه گزار ؟
نوشتهٔ بعدی
دوره ریسک و مدیریت بیمه