مقدمه :

در راستای اجرایی نمودن اهداف کانون و بمنظور توسعه و ارتقاء سطح دانش وآگاهی عموم بیمه گزاران نسبت به انواع پوششهای بیمه های بازرگانی وتشریح اهم وظایف بیمه گزاران در زمان خرید بیمه نامه و وقوع خسارت ، نهایتأ با هدف افزایش سطح دانش، مهارت و نگرش مدیران ،کارشناسان و کارکنان شاغل در سازمانها ؛ ” کانون حمایت از حقوق بیمه گزاران ” به عنوان اولین سازمان مردم نهاد (N.G.O) مستقل از شرکت ها و موسسات بیمه ای کشور با بکارگیری تجربه و تخصص اساتید وکارشناسان در امور بیمه، آمادگی خود را جهت برگزاری سمینار آموزشی تحت سر فصل زیر اعلام می نماید:

آموزش های عمومی (حضور رایگان برای همه)

این نوع آموزش مخصوص کلیه کارکنان سازمان ها و موسسات می باشد. در این نوع آموزش ها به زبانی ساده و قابل درک اصول ، مبانی و کلیات کاربردی بیمه های بازرگانی با هدف آشنایی عموم کارکنان، کارشناسان و مدیران سازمان ارائه می گردد. بنحوی که پس از پایان دوره آموزشی شرکت کنندگان بتوانند با مطالعه شرایط خصوصی و عمومی بیمه نامه ها نسبت به درک و فهم مواد و شرایط قراداد های بیمه ای به آسانی تسلط یابند.

دوره انواع بیمه های بازرگانی رایج در صنعت بیمه

اهداف آموزشی انواع بیمه های بازرگانی رایج در صنعت بیمه: افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبین سطح آموزش: مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری (۳ ساعت) مخاطبان دوره: کارشناسان و مدیران بیمه ای سازمان سطح تحصیلی مخاطبان: بالاتر از دیپلم سرفصل های دوره: – بررسی…

دوره بیمه و زندگی

اهداف آموزشی بیمه و زندگی: افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبین سطح آموزش:مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی (اطلاعات عمومی) مدت ساعت : نظری (۲ساعت) مخاطبان دوره: عموم افراد، کارکنان، کارشناسان و مدیران میانی سطح تحصیلی مخاطبان: همه سطوح سرفصل های دوره – تشریح مهمترین بیمه نامه های مخصوص خانواده (عمر،آتشسوزی…

دوره اصول و کلیات بیمه های بازرگانی

اهداف آموزشی دوره اصول و کلیات بیمه های بازرگانی: افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبین سطح آموزش: مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی – نگرشی مدت ساعت : نظری (۳ ساعت) مخاطبان دوره: عموم افراد، کارکنان، کارشناسان و مدیران میانی سطح تحصیلی مخاطبان: بالاتر از دیپلم سرفصل های دوره – منابع…

دوره ریسک و مدیریت بیمه

اهداف آموزشی دوره ریسک و مدیریت بیمه: افزایش سطح دانش و آگاهی مخاطبین سطح آموزش: مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی – نگرشی مدت ساعت : نظری (۳ ساعت) مخاطبان دوره: عموم افراد، کارکنان، کارشناسان و مدیران میانی سطح تحصیلی مخاطبان: بالاتر از دیپلم سرفصل های دوره – نحوه شناسایی، ارزیابی…