مقدمه :

در راستای اجرایی نمودن اهداف کانون و بمنظور توسعه و ارتقاء سطح دانش وآگاهی عموم بیمه گزاران نسبت به انواع پوششهای بیمه های بازرگانی وتشریح اهم وظایف بیمه گزاران در زمان خرید بیمه نامه و وقوع خسارت ، نهایتأ با هدف افزایش سطح دانش، مهارت و نگرش مدیران ،کارشناسان و کارکنان شاغل در سازمانها ؛ ” کانون حمایت از حقوق بیمه گزاران ” به عنوان اولین سازمان مردم نهاد (N.G.O) مستقل از شرکت ها و موسسات بیمه ای کشور با بکارگیری تجربه و تخصص اساتید وکارشناسان در امور بیمه، آمادگی خود را جهت برگزاری سمینار آموزشی تحت سر فصل زیر اعلام می نماید:

آموزش تخصصی : (فقط برای اعضاء)

این نوع آموزش مخصوص کارشناسان و مدیران واحد های بازرگانی ، بیمه ای و حقوقی سازمان ها می باشد.در این نوع آموزش ها با بررسی و تحلیل بیمه نامه ای مورد استفاده سازمان، قوانین و مقررات حاکم بر بیمه های بازرگانی با هدف تسلط کارشناسان و مدیران سازمان در درک درست از قواعد مرتبط با خرید بیمه نامه و اصول و مبانی وصول خسارت از شرکت های بیمه گر ارائه می گردد. بنحوی که پس از پایان دوره آموزشی شرکت کنندگان بتوانند نسبت به تکالیف بیمه گزاران و بیمه گران و مواد و شرایط قرارداد های بیمه ای تسلط لازم و کافی دست یابند.

کارگاه آنلاین داوری در صنعت بیمه + نگارش و انشاء رای داوری ۱۴۰۲

کارگاه مجازی انشاء و نگارش رأی داوری در صنعت بیمه + پیشرفته ۲ فرهیختگان بیمه گستر پردیس با همکاری کانون حمایت از حقوق بیمه گذاران برگزار می کند : با ارائه گواهینامه پژوهشکده بیمه مرکزی مدرس : محمد حسین غریب کارشناس رسمی دادگستری در امور بیمه مدیرعامل کانون حمایت از…

دوره آموزشی بیمه های درمان (عمومی – تخصصی)

۱- دوره عمومی بیمه های درمان اهداف آموزشی افزایش سطح دانش و توانمندی مخاطبین سطح آموزش: عمومی و مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری (۳ ساعت) مخاطبان دوره:: عموم افراد سطح تحصیلی مخاطبان: دیپلم و بالاتر سرفصل های دوره تبیین دلایل و الزامات حقوقی در…

دوره جامع آموزش بیمه شخص ثالث اجباری + ۱۳۹۵

اهداف آموزشی افزایش سطح دانش و توانمندی مخاطبین سطح آموزش: پیشرفته حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری – عملی (۴ ساعت) مخاطبان دوره:: کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان سطح تحصیلی مخاطبان: لیسانس و بالاتر سرفصل های دوره — بررسی وضعیت حوادث ناشی از وسایل…

دوره داوری در صنعت بیمه “سطح پیشرفته”

اهداف آموزشی حیطه ی آموزشی: دانشی – نگرشی – مهارتی مدت ساعت : نظری (۳ ساعت) مخاطبان دوره:: عموم افراد، کارکنان، کارشناسان و مدیران سطح تحصیلی مخاطبان: بالاتر از لیسانس سرفصل های دوره — تفاوت های شرط داوری با قرارنامه داوری (داوری نامه) شیوه تدوین شرط یا قرارنامه داوری اصول…

دوره داوری در صنعت بیمه “سطح مقدماتی”

اهداف آموزشی افزایش سطح دانش عمومی – حقوقی مخاطبین سطح آموزش: مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی – نگرشی مدت ساعت : نظری (۳ ساعت) مخاطبان دوره:: عموم افراد، کارکنان، کارشناسان و مدیران سطح تحصیلی مخاطبان: بالاتر از دیپلم سرفصل های دوره  ADR روش های جایگزین در حل اختلافات پیشینه، مزایا…

حقوق بیمه گزار در دریافت خسارت + شیوه های حل اختلاف

اهداف آموزشی  افزایش سطح دانش و توانمندی مخاطبین سطح آموزش: مقدماتی حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری – عملی (۳ ساعت) مخاطبان دوره:: عموم افراد، کارکنان ، کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان سطح تحصیلی مخاطبان: دیپلم و بالاتر سرفصل های دوره:: – مفهوم خسارت…

دوره تبیین اصول و مبانی تفاهم نامه نویسی (جامع) و “حفظ حقوق و منافع بیمه گزار”

اهداف آموزشی افزایش سطح دانش و توانمندی مخاطبین سطح آموزش: پیشرفته حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری – عملی (۴ ساعت) مخاطبان دوره:: کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان سطح تحصیلی مخاطبان: لیسانس و بالاتر سرفصل های دوره تخصصی تبیین دلایل و الزامات حقوقی در…

آنالیز قراردادهای بیمه ای سازمان

اهداف آموزشی اهداف آموزشی دوره : افزایش سطح دانش و توانمندی مخاطبین سطح آموزش: پیشرفته حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری – عملی (۴ ساعت) مخاطبان دوره:: کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان سطح تحصیلی مخاطبان: لیسانس و بالاتر سرفصل های دوره – منابع قوانین…

دوره فرآیندهای خرید بیمه نامه و برگزاری مناقصات بیمه ای

اهداف آموزشی افزایش سطح دانش و توانمندی مخاطبین سطح آموزش: پیشرفته حیطه ی آموزشی: دانشی – مهارتی مدت ساعت : نظری – عملی (۴ ساعت) مخاطبان دوره:: کارشناسان و مدیران میانی و ارشد سازمان سطح تحصیلی مخاطبان: لیسانس و بالاتر سرفصل های دوره -بررسی جایگاه و اهمیت قانونی فرم پیشنهاد…